• Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Towar zakupiony w naszym sklepie możesz zwrócić w okresie 14 dni, licząc od dnia otrzymania przedmiotu. Przed zwrotem prosimy o zgłoszenia nam decyzji o odstąpieniu od Umowy np. na adres e-mail.
  2. Zwrot towaru należy wysyłać na adres siedziby sklepu.
  3. Zwracany towar Klient odsyła na własny koszt.
  4. Do zwrotu należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz potwierdzenie zakupu.
  5. Prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.
  6. Zwrot należności za zwrócone towary, nastąpi nie później niż 10 dni od dnia otrzymania zwrotu.
  7. Sklep nie odbiera przesyłek pobraniowych.

Wymiana

W przypadku wymiany należy zwrócić przedmiot i kupić przedmiot, który wybierasz. 

Reklamacje

  1. Podczas odbioru przesyłki zamawiający ma obowiązek sprawdzić jej stan. Jeśli stwierdzi, że opakowanie jest uszkodzone, powinien spisać z kurierem protokół reklamacyjny, a następnie skontaktować się z obsługą sklepu.
  2. Jeśli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, uszkodzenie, lub niezgodność towaru z zamówieniem, prosimy nie odsyłać od razu towaru. Wpierw prosimy o kontakt i możliwie dokładne opisanie problemu; jeśli to możliwe wysłanie nam fotografii. Na podstawie Państwa informacji możemy szybciej rozpatrzyć reklamację oraz uniknąć zbędnego ponoszenia kosztów wysyłki towaru.
  3. Podstawę do reklamacji stanowi dokument sprzedaży.