-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Zwroty i reklamacje
Zwroty
- Towar zakupiony w naszym sklepie możesz zwrócić w okresie 14 dni, licząc od dnia otrzymania przedmiotu. Przed zwrotem prosimy o zgłoszenia nam decyzji o odstąpieniu od Umowy np. na adres e-mail.
- Zwrot towaru należy wysyłać na adres siedziby sklepu.
- Zwracany towar Klient odsyła na własny koszt.
- Do zwrotu należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz potwierdzenie zakupu.
- Prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.
- Zwrot należności za zwrócone towary, nastąpi nie później niż 10 dni od dnia otrzymania zwrotu.
- Sklep nie odbiera przesyłek pobraniowych.
Wymiana
W przypadku wymiany należy zwrócić przedmiot i kupić przedmiot, który wybierasz.
Reklamacje
- Podczas odbioru przesyłki zamawiający ma obowiązek sprawdzić jej stan. Jeśli stwierdzi, że opakowanie jest uszkodzone, powinien spisać z kurierem protokół reklamacyjny, a następnie skontaktować się z obsługą sklepu.
- Jeśli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, uszkodzenie, lub niezgodność towaru z zamówieniem, prosimy nie odsyłać od razu towaru. Wpierw prosimy o kontakt i możliwie dokładne opisanie problemu; jeśli to możliwe wysłanie nam fotografii. Na podstawie Państwa informacji możemy szybciej rozpatrzyć reklamację oraz uniknąć zbędnego ponoszenia kosztów wysyłki towaru.
- Podstawę do reklamacji stanowi dokument sprzedaży.